Egy izgalmas élet unalmas megélése...

...vagy talán pont fordítva. Végleteken mozogva, egyszer fent, egyszer lent, de középre nézve. Múltba nem nézünk, mert akkor seggel megyünk a jövőnek. Ez mind szép és jó, de a valóságot reálisan megélni szar dolog. Ennek nézek én elébe nap, mint nap. Kűzdeni magammal és másokkal, néha feladni, néha learatni a babérokat. Önző vagyok és hiú, a naplómat is magamnak írom.

Friss topikok

Linkblog

Egy izgalmasnak tűnő élet unalmas megélése...

...vagy talán pont fordítva. Végleteken mozogva, egyszer fent, egyszer lent, de középre nézve. Múltba nem nézünk, mert akkor seggel megyünk a jövőnek. Ez mind szép és jó, de a valóságot reálisan megélni szar dolog. Ennek nézek én elébe nap, mint nap. Kűzdeni magammal és másokkal, néha feladni, néha learatni a babérokat. Önző vagyok és hiú, a naplómat is magamnak írom.

Amit nem...

2007.09.14. 21:34 | BlindedByTheLight (törölt) | Szólj hozzá!

...akarok: idősebb nők (értsd: 30as) társaságába keveredni állandóan. Miért pont én? Mert idősebbnek nézek ki? Mert hozzájuk képest fiatal vagyok és idősebbnek nézek? Azért, mert tudják, hogy fiatalabb vagyok, de idősebbnek nézek ki. Akkor sem. Leszek én még annyi, nem szeretem ha valakinek a bőre nem lágy, nem szép, 30 felett pedig...lehet azt kenegetni, ápolgatni...szóval lesz még erre időm. Nem is sokára... Meg tapasztaltam is már. Szóval tényleg érdekes és izgalmas, tényleg sokkal őszintébb, nyíltabb és néha kívánatosabb egy 30as, de most nem ezt a korom élem. Ígérhet akármit nekem. Mindesetre unalműzni tökéletes:). Na de, aki túl fiatal, az meg lehet, hogy még feszes, ere teljében van, nem végső elkeseredésében kapálódzik, na de az meg éretlen, vagy hülye, vagy be és kiszámíthatatlan. De ha szex, akkor inkább ők. Pedig néha rosszabb. Most akkor mi van velem?? Mindegy. Ez a nap szar volt, kurta sok munka, fáj és zsibong már a fejem az egésztől, akarok valami jó filmet nézni és aludni. Holnap megint egész nap munka, ha már szombat van. Kicsit talán feszkós lesz, de átvészelhető lesz. Túl sok fiatal csinos lánnyal nem fogok találkozni az szinte tuti, inkább csak doktorokkal, meg ügyvédekkel. 186cm...??? Beszéltünk ma többször. Nem tudom. Talán igen. Vasárnap kéne vele találkozni, bár pókerezni szívesebben mennék...hülye vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://blindedbythelight.blog.hu/api/trackback/id/tr38165703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása