Egy izgalmas élet unalmas megélése...

...vagy talán pont fordítva. Végleteken mozogva, egyszer fent, egyszer lent, de középre nézve. Múltba nem nézünk, mert akkor seggel megyünk a jövőnek. Ez mind szép és jó, de a valóságot reálisan megélni szar dolog. Ennek nézek én elébe nap, mint nap. Kűzdeni magammal és másokkal, néha feladni, néha learatni a babérokat. Önző vagyok és hiú, a naplómat is magamnak írom.

Friss topikok

Linkblog

Egy izgalmasnak tűnő élet unalmas megélése...

...vagy talán pont fordítva. Végleteken mozogva, egyszer fent, egyszer lent, de középre nézve. Múltba nem nézünk, mert akkor seggel megyünk a jövőnek. Ez mind szép és jó, de a valóságot reálisan megélni szar dolog. Ennek nézek én elébe nap, mint nap. Kűzdeni magammal és másokkal, néha feladni, néha learatni a babérokat. Önző vagyok és hiú, a naplómat is magamnak írom.

Szombat reggeli mérleg

2007.09.15. 08:34 | BlindedByTheLight (törölt) | Szólj hozzá!

El van tűnve 186. Kezd foglalkoztatni, kezd érdekelni! Nincs kedvem Gödöllőre menni, azt hiszem ezt a "nincs kedvem" gyönyörű szópárost minden héten használom:), és szarul ébredtem, néztem a jó filmet, bealudtam rajta, de arra ébredtem, hogy szétrobban a szívem, jelzésértékű, hogy még élek, de jelzés, hogy valami nem stimmel.

Holnap jövök, pá.

A bejegyzés trackback címe:

https://blindedbythelight.blog.hu/api/trackback/id/tr18165931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása