Egy izgalmas élet unalmas megélése...

...vagy talán pont fordítva. Végleteken mozogva, egyszer fent, egyszer lent, de középre nézve. Múltba nem nézünk, mert akkor seggel megyünk a jövőnek. Ez mind szép és jó, de a valóságot reálisan megélni szar dolog. Ennek nézek én elébe nap, mint nap. Kűzdeni magammal és másokkal, néha feladni, néha learatni a babérokat. Önző vagyok és hiú, a naplómat is magamnak írom.

Friss topikok

Linkblog

Egy izgalmasnak tűnő élet unalmas megélése...

...vagy talán pont fordítva. Végleteken mozogva, egyszer fent, egyszer lent, de középre nézve. Múltba nem nézünk, mert akkor seggel megyünk a jövőnek. Ez mind szép és jó, de a valóságot reálisan megélni szar dolog. Ennek nézek én elébe nap, mint nap. Kűzdeni magammal és másokkal, néha feladni, néha learatni a babérokat. Önző vagyok és hiú, a naplómat is magamnak írom.

Ja...

2007.09.13. 23:31 | BlindedByTheLight (törölt) | Szólj hozzá!

...egyébként, hogy mi is a mai nap történése, röviden, tömören. Írtam neki ott, hogy nem érdekel, hogy megkért arra, hogy ne írjak neki, de a teste akkor is pótolhatatlan. Tettem utána smile-t, hogy azért értse, nem halál komolyan mondom. Pedig egyébként igen. Ha az elmúlt jó pár évet nézem, és azokat a szeretkezéseket és nem szeretkezéseket amik mögöttem vannak, akkor elég erősen ki tudom jelenteni, hogy ő az akivel a világon eddig a büdös életben messze-messze a legjobb volt, a gyönyör, a mámor. Pedig mennyire nincs tökéletes teste, kicsi mellek, nagy fenék, jajj de utáltam én ezeket egész életemben és mégis ő volt az a ki passzolt...tényleg nem jó azóta mással, más "fogás", más méret. Nem kell. Nem jó! Lehet bármennyire formás, tökéletes, akkor sem. És még egy dolog!! Az orgazmus. Övé volt a legszebb. Egyszerűen hihetetlenül taszít az amikor úgy élvez el, hogy vicsorít...hát ezt nem lehet leírni, két rémkép is lebeg előttem. Tényleg nem jó látvány. De szerencsére vannak akik akkor a leggyönyörűbbek:). Szóval továbbra is tartom a seggem a jövőnek. Vannak páran akik érdekeltek ennek a lebombázásában, de egyik sem annyira jelentős. 186cm... mindenki őt nézi kegyetlenül az utcán. Szeretem az ilyet:).

A bejegyzés trackback címe:

https://blindedbythelight.blog.hu/api/trackback/id/tr1164987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása